Cuda Alp

RECENZJE / tytuł: „Cuda Alp” – Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy autor: Marek Zygmuński

  • Tytuł: „Cuda Alp – najpiękniejsze szczyty i krajobrazy”
  • Autor: Marek Zygmański
  • Rok wydania: wydanie I – 2011 rok
  • Ilość stron: 112
  • Rodzaj okładki: twarda
  • Iustracje: tak / liczne / kolorowe
  • Papier: wysokiej jakości papier kredowy o dużej gramaturze
  • Średnia cena: od 14,28zł do 19,99zł (na dzień 08.04.2013)
  • Skład książki: szyta
  • Wymiary książki: 240 x 330 mm
  • Numer ISBN: 978-83-62976-35-5

.

Treść…

Niezwykle starannie i pięknie wydany, na papierze o wysokiej gramaturze, bogato ilustrowany album, przedstawiający najpiękniejsze szczyty i atrakcje Alp. Autor w przystępny sposób podpierając się fotografiami wiedzie nas przez wszystkie części i zakątki Alp, od tych najbardziej znanych i popularnych, po te mniej, acz równie piękne. W książce znajdziemy więc informację zarówno na temat Chamonix leżącego u stóp Mont Blank, jak i Grossglocknerze znajdującego się w Centralnych Alpach Wschodnich, zwanych inaczej Wysokimi Taurami.

Najmocniejszym z atutów albumu są właśnie jego piękne fotografie, opatrzone doskonale wyważonymi, nieprzegadanymi, będącymi esencją informacji o danej grupie górskie, bądź szczycie, komentarzami autorstwa Marek Zygmańskiego. Dzięki takiej formie przekazu, książka doskonale trafi również w gusta młodszych czytelników, gdyż sugestywny, piękny obraz, o wiele łatwiej dociera i rozbudza wyobraźnie, od stron zapisanych setkami słów… album oczarowuje, przenosi nas pomiędzy alpejskie szczyty, ofiarowując chwilę wytchnienia od codziennego pędu. Ważnym atutem wydawnictwa jest również jego niska cena, co biorąc pod uwagę wysoką jakość wydania, jest rzadkością na rynku książek, a co stanowi dodatkową zachętę do jego nabycia…


Informacja prawna – wszystkie wyrażane w niniejszej recenzji książki opinie są wyłącznie moją osobistą opinią na jej temat i jako takie nie są wiążącym określeniem jej wartości, lecz wyłącznie osobistą autointerpretacją. Wykorzystane w opracowaniu cytaty, lub zdjęcia okładek i inne, mają za zadanie jedynie zaprezentować publikację, oraz przedstawić opisywane w niej wątki, lub cechy. Recenzja nie jest ofertą handlową, nie powstała na zamówienie firm trzecich, ani nie namawia do zakupu danej książki.