Moja Ewangelia, Moje Góry

RECENZJE / tytuł: „Moja Ewangelia, Moje Góry” autor: Ks. Roman E.Rogowski

  • Tytuł: „Moja Ewangelia, Moje Góry”
  • Autor: Ks. Roman E.Rogowski
  • Rok wydania: 2003
  • Ilość stron: 59
  • Rodzaj okładki: twarda
  • lustracje: tak / liczne / kolorowe
  • Papier: wysokiej jakości papier kredowy
  • Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza 4K
  • Skład książki: szyta
  • Wymiary książki: 27 x 201 mm
  • Numer ISBN: 83-85214-64-X

Tym razem inaczej niż zazwyczaj, recenzję zacznę od cytatu zaczerpniętego z niniejszej książki, używając słów samego autora, Ks. Romana E. Rogowskiego, jako że najlepiej one oddają charakterystykę jej przesłania i treści:

„…Ponieważ często Jezus wychodził na górę, by nauczać, by formułować swoje przykazania i dawać je ludziom, dlatego każda góra – jak poucza teoekologia – może być znakiem Jego obecności i Jego nauczania. W ten sposób zrodził się pomysł i powstała książka „Moja Ewangelia, Moje Góry”, przeznaczona dla wszystkich, którzy mają wielkie pragnienia….”

I to idealnie oddaje jej głębokie, uniwersalne, przesłanie adresowane nie do katolików, ewangelików, muzułmanów, czy też ateistów, lecz do każdego kto ma marzenia i nie boi się za nimi podążać. Do każdego kto kocha góry, kto odnajduję w nich swój sens egzystencji. Książka ukazuje również coś jeszcze, ukazuje jak ważne w większości z religii świata zajmują miejsce góry. To one najczęściej są znakiem siły i mądrości Bożej, to z nich emanuje jego przesłanie i moc.

Tą niewielką, pięknie wydaną, w konwencji albumu książeczkę, wzbogaconą pięknymi, barwnymi fotografiami, wykonanymi przez Ks. Krzysztofa Gardyna, polecam wszystkim zakochanych w górach.


Informacja prawna – wszystkie wyrażane w niniejszej recenzji książki opinie są wyłącznie moją osobistą opinią na jej temat i jako takie nie są wiążącym określeniem jej wartości, lecz wyłącznie osobistą autointerpretacją. Wykorzystane w opracowaniu cytaty, lub zdjęcia okładek i inne, mają za zadanie jedynie zaprezentować publikację, oraz przedstawić opisywane w niej wątki, lub cechy. Recenzja nie jest ofertą handlową, nie powstała na zamówienie firm trzecich, ani nie namawia do zakupu danej książki.